افق روشن

لازمه انتقال فرهنگ، وجود ارتباط است

افق روشن

لازمه انتقال فرهنگ، وجود ارتباط است

خاطرات - شهید مهدی باکری

پنجشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۸۴، ۱۰:۵۴ ب.ظ

 رفتیم توی شهر و یک اتاق کرایه کردیم. بهم گفت: «زندگی ای که من می کنم سخته ها» گفتم: « قبول» برای همه کاراش برنامه داشت؛ خیلی هم منظم و سخت گیر.غذا خیلی کم می خورد. مطالعه خیلی می کرد. خیلی وقت ها می شد روزه می گرفت. معمولا همان روزهایی هم که روزه بود می رفت کوه. به یاد ندارم روزی بوده باشد که دونفرمان دو تا غذا از سلف دانشگاه گرفته باشیم. همیشه یک غذا می گرفتیم، دو نفری می خوردیم .خیل وقت ها می شد نان خالی می خوردیم.

شده بود سرتاسر زمستان ، آن هم توی تبریز ، یک لیتر نفت هم توی خانه مان نباشد.کف خانه مان هم نم داشت، برای این که اذیتمان نمکند چند لا چند لا پتو و فرش و پوستین می انداختیم زمین.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۴/۱۲/۲۵

نظرات  (۱۴)

خسته نباشی دوست ...................
اگه چشمات پرسید، بگو: ندیدمش.اگه گوشات پرسید،بگو: نشنیدمش.اگه دستت لرزید، بگو: مال سرماست.اگه پاهات سست شد،بگو:مال ضعفه. ولی ((اگه دلت ریخت ، به خودت درغ نگو،که دوسش نداری!!!!!!!)). مهم نیست که تو Add لیست مسنجرمون چند نفر Add شده باشه.مهم اینه که تو قلبمون فقط یک نفر Add شده باشه،که با هم On بشیم.با هم آرشیو زندگیمون و دوره کنیم و با هم Off بشیم. اما یادمون باشه پسوورد دوستیمون و جوری بسازیم که کسی نتونه هکمون کنه و حتما همه ما خوب میدونیم که اون پسوورد چیه::::>>>>عشق
سلام و با عرض خسته نباشید ،بسیار از امدنتون به وبلاگم خوشحال شدم.
من اخیرا سفری به مناطق جنگی داشتم و خیلی حرف ها هست که باید با صدای بلند به گوش اون هایی که ارزشش دارند برسد البته این صدا می تواند به گوش کسانی که لیاقت و توانایی تغییر دارند هم برسد.
ومن اشنایی با شما و وبلاگتون را توفیقی می دانم که فکر می کنم فضایی را که دلم می خواست فراهم کرده و از خدا ممنونم و می خواهم که در این را که بسیار هم سخت است کمکم کند.
بسیار متشکرم
سلام....
ممنونم که به من سر زدید..
خیلی تکان دهنده بود.....
اما خدایی هم هست...
توکل به خدا
۲۶ اسفند ۸۴ ، ۱۱:۴۶ سارا رسولی
سلام بسیار تشکر که به وبلاگ من امدید
موفق باشید
در ضمن وبلاگ خوبی دارید
حق یارت
سلام
خوبی؟
وبت خیلی قشنگه...من که خیلی خوشم اومد...با اجازه لینکت کردم....
مرسی که اومدی...امیدوارم سال خوبی داشته باشی.

سبز باشی چون بهار و پاینده همچون عشق.
با سلام

ممنون که سرزده بودی

آپدیت شده با کلی تغییرات سر بزنی دست خالی بر نمیگردی.............

نوبهار است در آن کوش که خوش دل باشی

که بسی گل بدمد باز ..............

ضمن تبریک فرا رسیدن بهار به خدا میسپارمت
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین

سلام دوست عزیز....
ممنون از حضورتون
وبلاگ زیبا با مطالب ارزشمندی دارید..

سال جدید حسینی بر شما و خانواده محترمتون مبارک باد...
امیدوارم سالی پر بار مملو از زیبایی ها و دوستی ها در پیش رو داشته باشید...
گنجینه نور به روز شد..
منتظر حضور سبز و صمیمیتان هستم.

اللهم عجل لولیک الفرج.
سلام. وب جالبی دارید
اربعین حسینی برشما تسلیت باد
سال خوبی داشته باشید
یا حق
سلام!!!!
من منتظر تون هستم ...
سلام. از حضورتون ممنونم. وبلاگ شما هم زیباست و پر محتوا.منم خوشحالم که با وبلاگتون آشنا شدم.
سال نو هم مبارک.آرزو دارم سال خوبی داشته باشید.
موفق باشید...
سلام
سال نو مبارک
سلام دوست عزیز
خوبی؟
سال نو مبارک..................
پنجره ی عاشقی آپ دیت شد...........اگه بیای خوشحال میشم....................

سرسبزتر از بهار باشی گلکم.
آن روزها رفتند..آن روزهای خوب...آن روزهای سلم سرشار...آن آسمان های پر از پولک...آن شاخساران پر از گیلاس...
مرسی به وبلاگ من سر زدین.وبلاگ شما هم خیلی جالبه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی