افق روشن

لازمه انتقال فرهنگ، وجود ارتباط است

افق روشن

لازمه انتقال فرهنگ، وجود ارتباط است

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۰ ثبت شده است

افتخاری دیگر برای شهرداری کلانشهر رشتمشاهده عکس با کیفیت   343 کیلو بایت

مشاهده عکس با کیفیت   4015 کیلو بایت

روایت "محمدرضا صالح فخاری"(1) در رابطه با ممانعت شهرداری کلانشهر رشت نسبت به نصب تابلو سردار شهید "هرمز محمد بیگلو" در بولوار رسالت این شهر:

«یک ماه قبل از عید طی نامه ای به شهردار محترم رشت درخواست کردیم، به پاس زحمات شبانه روزی آموزش 26.000 نیروی بسیجی در ایام دفاع مقدس، تصویر سردار شهید بیگلو در ابتدای بلوار رسالت کلانشهر رشت نصب گردد.

پس از مکاتبات فراوان اداری نامه را به قسمت زیباسازی و روابط عمومی شهرداری عودت دادند. قرار شد تابلو طراحی گردد و از محل نصب نیز عکس گرفته شود و به قسمت زیباسازی شهرداری رشت تحویل داده شود.

آقای «ش» گفت: تابلو به زیبایی شهر لطمه می زند، آن را ببرید داخل پادگان بزنید!

بعد از آن اعلام کردند که باید سه بعدی طراحی گردد. پس از آن بعد از عید اعلام نمودند می توانید تابلو را نصب نمایید.

هنگام نصب پایه ها، آقای "ش" ـ مدیر فضاسازی و زیباسازی شهرداری رشت ـ اعلام نمود «تابلو به زیبایی شهر لطمه می زند، آن را ببرید داخل پادگان بزنید!»

مجددا با مسئول اداری مالی شهرداری رشت مکاتبه شد، دوباره آن مسیر طی شد.

پس از نصب تابلو شهید بیگلو در ابتدای بولوار رسالت شهرداری در کمال وقاحت تابلو را از محل نصب برداشت و همه از دریافت نامه های ارسالی از بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس ابراز بی اطلاعی نمودند.

در انتها پس از پافشاری برخی دوستان حزب اللهی و حضور چند تن از خانواده های محترم شهدا، شهرداری رشت پس از دو روز مجددا تابلو را رأس ساعت 10:00 صبح در محل مورد نظر نصب نمود.»

(1) از اعضای ستاد کنگره سرداران، امیران و 8000 شهید استان گیلان

پی نوشت:

در آن تابلو عکس هایی از لحظه دست دادن آقای "پوتین" ـ نخست وزیر روسیه ـ با زنان بدون حجاب و ... وجود دارد!

بنابر تحقیقات وبلاگ "افق های روشن" در مقابل تابلو سردار شهید بیگلو، کنسولگری روسیه در رشت قرار دارد.

کنسولگری روسیه تابلوی ـ به اندازه همان تابلو شهید بیگلو ـ در کنار درب ورودی کنسولگری تعبیه نموده است، که در آن عکس هایی از لحظه دست دادن آقای "پوتین" ـ نخست وزیر روسیه ـ با زنان بدون حجاب و ... وجود دارد، که به نوعی تبلیغ فرهنگ کشورشان محسوب می شود!

حال باید از مسئولان اصولگرای! شهرداری رشت پرسید که آیا تابلو کنسولگری روسیه آن هم در کنار معراج 8000 شهید استان گیلان ـ که در فاصله 100 متری این تابلو قرار دارد ـ به زیبایی شهرمان لطمه نمی زند؟


روح اله قمری

۶ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ ارديبهشت ۹۰ ، ۰۷:۱۹
روح اله قمری