افق روشن

لازمه انتقال فرهنگ، وجود ارتباط است

افق روشن

لازمه انتقال فرهنگ، وجود ارتباط است

سیاسی ـ مخالفان مذاکره با آمریکا

جمعه, ۲۶ مهر ۱۳۹۲، ۰۶:۲۸ ب.ظ

مذاکره

هفته قبل سر کلاس "اقتصاد و فرهنگ" دانشگاه نشسته بودم. از قضا بحث رسید به موضوعات روز و مخالفان مذاکره ایران و آمریکا.

رو به استاد و دانشجوها کرده و گفتم: "من هم مخالف مذاکره در شرایط کنونی با مظهر استکبار که همون آمریکاست هستم."

همینطور داشتم گوش می دادم به صحبت های استاد محترم که گفت: مخالفان مذاکره و رابطه میان ایران و آمریکا از سه دسته خارج نیستند؛ 1. دشمنان نظام جمهوری اسلامی و به خصوص رژیم صهیونیستی، 2. دلالان و تاجران تحریم ایران، 3. اُپوزیسیون خارج نشین. البته دلیل مخالفت هر یک را نیز بیان نمود. بعد از پایان صحبت استاد خواستم حرفی بزنم که کلاس به پایان رسید.

اما این هفته ابتدای کلاس اجازه گرفتم رفتم سر تخته.

دوباره سه گروه استاد را نوشتم: 1...، 2...، 3...

بعد رو به استاد و دانشجوها کرده و گفتم: "من هم مخالف مذاکره در شرایط کنونی با مظهر استکبار که همون آمریکاست هستم. دوستان، استاد گرامی می تونید بگید من جزو کدام دسته سه گانه هفته گذشته شما هستم؟" وقتی هیچکدام شان پاسخی ندادند، یک کادر زیر سه دسته قبلی کشیدم و گفتم یک گروه دیگر هم هستند که بر خلاف سه گروه و دسته قبلی موافق انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند که اینجا در این کادر قرار دارند. بعد استدلال های خودم را عنوان کردم... استاد منصفانه وجود دسته چهارم را قبول کرد، بر خلاف برخی از دانشجویان...!


روح اله قمری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۶
روح اله قمری

نظرات  (۲)

ســـــلآم
وقتت بخیر
خــوبــی ؟
وب جالبی داری
اگه یه قالب سفارشی با سلیقه خودت خواستی با کلی کد باحال ، بهمون سر بزن
با کمترین قیمت برات میسازیم
اول مقایسه کن بعد سفارش بدهـ

البته بـــنـــر و لـــوگـــو و کلی چیز دیگه هم میتونم به سلیقه خودت بسازیم

تبلیغ مـا کـار هاییه کـه بـرای دوستان انجام دادیم و داخل وبمون گذاشتیم تا
شما هم ببنید

برای اولین بار در وبلاگ نویسی :
ما میتونیم عکس هدر و عکس ثابت سمت چپ وبلاگتون رو متحرک کنیم
هر عکسی ک شما بخواین ، با هر سرعتی که شما بخواین
نمونه در وبلاگ خودمون


ایده از شما ، کار از ما

یـه ایـده خیلی نــو از مــا ، سـاخـت صـفـحـه ورودی مـتـحـرک !
بـرای اولـیـن بـار در وبـلآگ نـویـسـی
ارسـال تـصـاویـر و مـشـخـص کـردن سـرعـت از شـمـا
سـاخـت و تـحـویـل بـه مـوقـع از مــا

بــــا یــــک کـــد ، تـــک بـــاشـــید .

اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرمون کن _ ما هر روز آنلاینیم
پس هر روز میآیم وبت و نظر میذاریم برات

وقتی اومدی توی وبمون تا آخر نوشته هامون رو بخون ، باشه ؟؟
خیلی براشون زحمت کشیدیم
دوتا دانشجو ایم دنبال نون حلال _ لطفا نظرمون رو نخونده حذف نکن
۰۴ آبان ۹۲ ، ۱۲:۰۱ مجموعه شعر پلی که سیدش نمی خندد
سلام . مجموعه شعر پلی که سیدش نمی خندد به صورت الکترونیکی منتشر شد .
شعرهای این مجموعه دارای مضامینی عاشقانه واجتماعی هستند .
برای دانلود کلیک کنید .

شعری از این مجموعه :


خوب است که ما
نخواسته‌ایم
عشق را تعمیر کنیم
ما هر چیزی را
که تعمیر کرده‌ایم
چند تا پیچ
یا زیاد آورده‌ایم
یا کم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی