افق روشن

لازمه انتقال فرهنگ، وجود ارتباط است

افق روشن

لازمه انتقال فرهنگ، وجود ارتباط است


مسجد فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) رشت که به همت فعالیت چند ساله تعدادی از جوانان فرهنگی و حزب اللهی مدتی است برنامه های فرهنگی و بصیرتی را در سطح استان و به خصوص شهر رشت برپا نموده است، چند صباحی است که هدف باند قدرت به مدیریت آقای "م" قرار گرفته است. این افراد که از حضور فعالان فرهنگی و تأثیر آن ها در آگاه سازی جامعه، احساس خطر نموده، با تحریک تعدادی از ارازل و اوباش محلی ـ با مدیریت پشت پرده خودشان ـ در صدد تغییر و تحول در این مسجد برآمده اند.

عمده حساسیت این جریان قدرت نیز بر سر امام جماعت و هیئت امنای حزب اللهی مسجد می باشد، تا جایی که بنا به دلایل واهی موانع بسیاری را نیز در زمینه صدور حکم این افراد جهت خدمت در مسجد باعث شده اند.

احساس خطر این جریان قدرت از فعالیت های فرهنگی این مسجد تا حدی است که علی رغم اینکه بسیاری از مساجد رشت در حالت تعطیل و یا نیمه تعطیل می باشند، این جریان معلوم الحال اصرار زیادی برای ایجاد تغییرات در یکی از فعال ترین مساجد شهر رشت دارند، و لزوما بررسی مساجد بعضا مشکل دار را در اولویت برنامه های خود نمی بیند.

حال با بررسی اجمالی در زمینه فعالیت برخی جریانات از جمله انجمن حجتیه و جریانات انحرافی و ... در بعضی از مساجد رشت، چگونه است که ستاد امور مساجد استان گیلان نسبت به فعالیت تخریبی این باند قدرت در رابطه با یکی از مساجد حزب اللهی شهر هیچگونه واکنشی از خود نشان نمی دهد و منفعلانه برخورد می کند؟ ستادی که اعضای آن را نهادهای مقدس و مهمی چون سپاه، اداره اطلاعات، نیروی انتظامی و ... تشکیل می دهند.

آیا براستی وجود جوانان حزب اللهی در یک مسجد با فعالیت های فرهنگی شاخص و مبتنی بر گفتمان انقلاب، شایسته برخورد این چنینی است؟

در این رابطه گفتنی هایی هست که در صورت لزوم به صورت تفصیلی بیشتر از آن خواهیم گفت.


روح اله قمری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۰
روح اله قمری

نظرات  (۱)

۱۶ تیر ۹۲ ، ۱۱:۱۰ شهداپادر رکاب شما می جنگیم
سلام وب بسیار خوبی داری به وب ماهم سری بزن و نظر بده من شما را لینک می کنم شما نیز مرا لینک کنید.

پاسخ:
سلام
ایکاش لینک وبلاگ یا سایتتان، و یا آدرس آن را نیز قید می نمودید. بدون آدرس امکان بازدید فراهم نیست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی